Trööött!

SÅ trött så trött, energin bara rann ur och jag orkar verkligen ingenting. Just nu känns det helt omöjligt att klara veckan och allt den innebär med jobb på mässan hela helgen.

Det tog hemskt lång tid att hämta alla barn idag. Till dagis, hem o lämna blöta kläder, hämta vagn och så fram o tebax till skolan för att hämta C.
Var hemma strax innan 5 och det är en timme senare än jag brukar vara hemma efter hämtning.

Orkade inte ens säga emot utan barnen fick se på tv när jag stekte pannkakor ( 111 st, kändes det som iaf).

Nu är iaf barnens grejer till imorron förberedda och jag borde göra det samma med mina inför jobbet imorron men jag tänker istället ramla i säng för kroppen värker.


Jag hoppas verkligen jag är piggare imorgon och inte svimfärdig av trötthet.

Nä, nu får det vara slutklagat, Gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0