Onsdag 28 januari

Oh jösses vilken dag!
Är så trött så det enda som får mej att funka är att jag vet att nästa vecka är ledig.

Igår när jag kom till dagis satt Aimee och grät och hade ont i örat. Stackars. Vi gick hem, bäddade ner henne och hon hade drygt 38.2.
Gumman då, var ett tag sedan hon hade öronont men hon brukar ju ha 2-3 öi om året. Nåja.

Skulle få tid på vårdcentralen (den har öppet till 20) men dom trodde verkligen inte att det var öi hon hade. Därför att hon inte varit förkyld innan. Konstigt, för av alla gånger hon haft öi har det inte alltid varit i samband med förkylning.
Så ingen tid utan bara - vänta o se.
Senare på kvällen mådde hon dåligt. Ont och 39 graders feber men hon somnade bra efter alvedon.


Imorse vaknade hon och var varm och hade fortfarande lite ont.
Jag skulle hämta ut massor av bilder på Crimson så hon fick följa med mej. Och tack till mamma som var snäll och körde oss.

Sen fick hon vara med mej på jobbet medans vi förberedde allt till helgen. Nu börjar allt falla på plats och ser framemot mässan :)
P hämtade upp Aimee vid lunch eftersom vi skulle iväg på möte.
Ett givande möte med ett mentorsprogram. Tror det kommer bli bra! :D


P ska iväg å se bandy så jag blir ensam ikväll. Måste dessvärre jobba lite.


Men först lite middag och så tänker jag sno åt mej lite vila när barnen ser på Bompa ;)


Kommentarer
Postat av: sannie

2009-01-28 @ 17:04:24
URL: http://sannieschutt.blogg.se/
Postat av: Busmamman

Men fy så tarvligt av VC!

ÖI behöver ju verkligen inte försigkommas av förkylning det vet ju t o m jag.

Suck...hoppas A kryar på sig snabbt!

Kram

2009-01-28 @ 20:38:25
URL: http://busmamman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0