Onsdag 14 januari

Seg morron men vi lyckades komma iväg i god tid i allafall.
Vaknde vi 2.30 inatt av det lyste in från månen genom gardinen, jösses vad den lyste!
Sen låg jag såklart och vred mej o kunde inte alls somna om.

Killarna hade dessutom vaknat rekordtidigt så när P strax innan 5 stack till jobbet så var det fullt liv i deras rum och dom hade satt på en Mussefilm på tv'n! Tokungar!
C somnade om men K gjorde det inte. Så han kommer ju såklart vara jääääättetrött idag.


Jobba järnet ska jag göra nu och ikväll är det infomöte med bostadsrättsföreningen om den eventuella försäljningen. 3:e gången gillt så det vore ju kul om det gick vägen denna gång...


Månen imorse. Hade velat plåta fullmånen i lördags men då var det molningt hos oss!



Kommentarer
Postat av: Catten

Jättefin bild. Vi har också sovit risigt, jag blir så TRASIG när jag inte får sova. Kan det vara månen som spökar tro?

Kram!

2009-01-14 @ 09:49:20
URL: http://cattens.wordpress.com
Postat av: AK

Åh,jag sov oxå kasst inatt. vaknade flera ggr.



Fint kort,kan man beställa en bild med svart ram? :-)



Kram ses på lördag:-)

2009-01-14 @ 15:26:50
Postat av: CArina

Du har fått en liten utmärkelse av mig:)

Kram!

2009-01-15 @ 17:09:58
URL: http://www.carinasliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0