Fredag 23 januari

Fredag och jag är SÅ trött! Känner mej smått snurrig ( nej det beror inte på vinet till maten ;) ) av trötthet och skulle vilja sova LÄNGE!

Idag hade jag Kian hemma med mig. Fotografkollegan J + son kom och hälsade på och åt lunch så killarna fick leka lite tillsammans :)
Det är jättekul att träffa andra fotografer och utbyta lite erfarenheter.

Helgen består mest av kalas. Imorron ska A & K på kalas hos ett syskonpar på leklandet här på ön och på söndag ryktas det om att vi ska fira min lillebror.


Vardagsbilderna är sällsynta här hemma för tillfället, inspirationen tryter och orken är i botten men denna bild tog jag på 7års älsklingen nu ikväll. När blev han så stor?




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Nina!



Du har en award att hämta hos mig om du vill! :D



Kram Marie

2009-01-24 @ 15:58:37
Postat av: E R I K A

Svar: Vad roligt att ni driver en studio här på ön!



Ha en trevlig helg!!

Erika

2009-01-24 @ 21:28:36
URL: http://erikahallman.blogg.se/
Postat av: Linda

Men jösses Nina, gud vad colin blivit stor, menar du att våra decemberbebisar blivit så stora! Hamnade här av en slump och blev så glad att se att det var du. Minns du mig?

Kram Linda A med Elin från AFF

2009-01-31 @ 20:04:52
URL: http://asplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0