Tisdag 10 februari

Igår var ingen bra dag.
På natten till måndagen sov jag uruselt, mådda SÅ illa.
När jag skulle gå upp å åka till jobbet var det bara att inse att det inte gick.
Resten av dagen låg jag i sängen och mådde illa illa illa.

Att ligga en hel dag i vår säng är dessutom ingen höjdare, den är värdelös så min rygg känns helt misshandlad.
Igår kväll när jag fått i mej lite lite mat blev det lite bättre och nu känns allt helt ok sånär som på smärtan i ryggen.
Lite illa mår jag än, men tror att det beror på att magen är tom så jag ska försöka få i mej lite frukost.

Annars var helgen bra. P + barnen var på bio i lördags och såg BOLT. P hade fått 4st gratisbiljetter.
En lugn lördagskväll med Mello tillsammans med barnen. Tyckte väl att det var sådär.... upplägget o låtarna alltså.

På söndagen stack jag iväg tidigt eftersom jag hade en förmiddagsplåtning. Men väl på kontoret ser jag på vår tfn att dom avbokat pga sjukdom. Typiskt. Blev ett par timmar med annat jobb istället.
Aimee var på kalas på leklandet (3:e helgen i rad, verkar vara poppis i kalastider!) och medans hon var där så var vi andra en sväng i stan. Det var då den fina iphonen ville med hem till oss ;)

Nu ska jag försöka få i mej lite frukost och hoppas att detta blir en bättre dag än igår.

Kommentarer
Postat av: Trollis

Hemskt att må illa. Krya på dig. Jag är hemma med två febriga små pojkar.

2009-02-10 @ 09:19:26
URL: http://www.thinki.se
Postat av: Ulle

Hoppas du är bättre idag! Krya på dig! <3

2009-02-10 @ 09:43:13
URL: http://bergatrollen.se/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0