Måndag 2 februari

Vi åker till London imorgon. Ja det hoppas jag iaf! För det finns 2 saker som gör mej lite orolig.

- Det är snökaos i London! Viss trafik är inställd men jag hoppas det inte påverkar vårat flyg.

- Min kollegas familj har fått kräksjukan. Jag och K har stått på mässan tillsammans i 3dgr och sånt där smittar ju toklätt.

Håll en tumme är ni snälla. Att vi kommer iväg och får vara friska. Vi behöver verkligen detta, komma iväg bara ett par dagar.

Har uppat med ett par bilder på www.bildkar.blogg.se men jag har inte hunnit/orkat gå igenom alla bilder jag tog i helgen så det kommer nog mera framöver.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Have a nice trip :)

Hoppas ni kommer iväg och att det blir många goda middagar och sovmornar!

Kram!

2009-02-02 @ 16:44:02
URL: http://supermammans.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0