Fredag 6 februari

Inatt kom vi hem. En aning försenade men inte så farligt.
Det var så härligt att träffa barnen igen imorse!
Sötnosarna :) Dom hade haft det hur bra som helst med mormor här hemma.


Vi har haft det kalasbra i London, men vi kände båda att vi ville ha lite fler dagar för att hinna allt. Nu missade vi ju en hel dag pga förseningen när vi åkte dit.
Vi har shoppat massa, hade kunnat shoppa ännu mer men väskorna var sprängfulla! Åker vi dit igen får vi åka med tomma väskor ;)


Jag ska jobba lite nu, mailboxen är tokfull så det är en del att beta av. Och eftersom det är fredag hämtar jag barnen tidigt så tiden lär gå fort.




Kommentarer
Postat av: AK

Välkomna hem!!!



Kram

2009-02-06 @ 12:22:35
Postat av: Ulle

Åh, vad härligt att göra London ihop sådär! Det är en dröm jag har!



Ser fram emot massor av bilder, jag som aldrig varit i England. :)



KRAM och trevlig helg Nina!

2009-02-06 @ 12:31:42
URL: http://bergatrollen.se/wp
Postat av: Catten

Vilken pampig bild på towerbridgen! :) Vad shoppades? Billigt??? Det måste vara första gången sen åttiotalet.

Kram!

2009-02-06 @ 16:22:31
URL: http://cattens.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0