4 februari i London

Mina fötter är TRÖTTA! Gått, gått och gått har vi gjort idag!

Sevärdigheter & shopping.
Vi kunde inte slita oss utan det blev en vända till på Primark.
Vi har handlat så mycket för så lite pengar att det är galet!

Nu ska vi slappa lite på rummet innan vi gör oss klara för kvällen och går och äter på Blue Elephant där vi bokat bord.
Sist jag var i London för 14 år sedan var vi och firade min mormor som då fyllde år och åt på Blue Elephant.
Hoppas på god Thaimat! :D

Saknar barnen och dom hade varit tokiga om dom fått följa med oss in på Hamleys eller Disney store idag!
Ungefär lika tokiga som P blev när han fick gå in i en gigantisk Apple butik och dregla över skärmar, laptops och iphones ;)


Nu väntar ett varmt bad för mej :)

Det blir dessvärre inga bilder för kortläsaren är kvar hemma.


Kommentarer
Postat av: AK

Skönt att ni kom iväg!! Härligt med bra shopping.



Kramar

2009-02-04 @ 19:52:35
Postat av: turez

Jag vill med komma iväg på en resa! Vill också upptäcka London haha! AVIS!

2009-02-04 @ 22:37:07
URL: http://turez.wordpress.com
Postat av: Jenny a

Hoppas Ni har en trevlig resa. Jag och min man ska också åka på en weekend till London fast om 2 månader. kan du inte sedan skriva lite tips på sånnt sett, bästa shopping kanske?

2009-02-05 @ 11:08:54
Postat av: Anonym

Är du i London!?! Härligt, där var min man på mässa förra veckan. Trist nog hann han inte uppleva London så mycket. Jag förstår P, hade nog också dreglat bra i Apple-butiken. Är ni också omvända till mac? Sedan 2005 finns det inte en PC i vårt hem och det är TOPPEN! Har inte haft ett virus sedan dess heller en av måååånga fördelar. Hoppas att maten smakade och att London bjöd på mer skojjigheter!

kram från mig!

2009-02-05 @ 16:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0