Tisdag 30 september

Just nu är det jobb jobb jobb! det är MASSOR att sy ihop inför lördag, mycket småfix och adminstration som tar tid.
Dagen gick i ett nafs och nu ikväll har jag & Peter varit på föräldrarmöte på dagis medans min mamma varit med barnen.


Satt och letade bilder som vi ska ha i ett bildspel på lördag och så hittade jag denna! Lilla lilla Kian är bara ett par dagar gammal! Lillsnutten!
Han var ner på lägsta vikten här (2,8kg) och vi tyckte han var så miniliten. Och det var han ju... miniKian!





Kommentarer
Postat av: turez

jag vill med ha en bebis haha

2008-10-01 @ 10:24:05
URL: http://turez.wordpress.com
Postat av: AK

Supersöte Kian :-)



Tyckte det var igår som han föddes.



Kram

2008-10-01 @ 13:20:38
Postat av: minna

Aaawwwwww, man blir nååågot bebissugen när man ser den där bilden. SÅ himla fin!

2008-10-02 @ 13:20:00
URL: http://www.minnapinna.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0