Pannkaksparty!

Dagen har gått i ett rasande tempo. Imorron har vi massa möten och ett gäng trycksaker att färdigställa så idag har jag passat på att redigera så mycket som möjligt.
Satte igång redan 05.30 *ööööken*.
Fick lördagens bröllop klart och söndagens studioplåtning färdigredigerad.
Hämtade trötta och griniga barn på dagis.
Alla 3 var på dåligt humör och det blev en kamp om det mesta innan vi äntligen kom innanför dörren hemma.

Lät barnen välja mat och dom var överrens: PANNKAKOR!
Efter det var det glada miner vill jag lova :)
Så nu har vi haft pannkaksparty och barnen har ätit mängder!
P och jag tänkte äta tillsammans lite senare.




Kommentarer
Postat av: Milly

nyfiken

Vilken kamera använder du till "vardags" hemma och så?



Kram!

2008-09-09 @ 19:27:04
URL: http://millysec.wordpress.com/
Postat av: Nina & Co

Milly; jag använder min Nikon D3 eller D200. Och vid tillfällen när jag inte orkar släpa på dessa tegelstenar så har jag en liten Ixus. Men mestadels mina Nikonkameror alltså.

/Nina

2008-09-09 @ 19:29:16
URL: http://ninathomson.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag brukar gå in och läsa din blogg, kommer inte ihåg hur jag hamnade här men följer den med intresse. Jag älskar att fota men är inte lika modig som du ;o)

Vad jag skulle skriva var att du verkar vara en riktig bullmamma (positivt menat). Själv har jag två små barn en på 5 och en på 1 och tycker det är jobbigt! Du har tre och ändå orkar "piffa" till pannkakorna med bär runt om ;o)))

Önskar att jag hade det "tänket" och energin som du verkar ha!!!

Keep up the good work!



Mvh

Malin

2008-09-09 @ 22:40:12
Postat av: Linda m. 4 barn

Kan jag stoppa vissa IP adresser på wordpress?

berätta hur jag gör isåfall för jag kan inte hitta det själv.

Det var nån i min blogg som tipsade om det nämligen.

2008-09-10 @ 09:03:17
URL: http://tolovisa.blogg.se/
Postat av: Nina & Co

Linda; Ingen aning! Se om du hittar nån info på wordpress.com



/ Nina

2008-09-10 @ 09:07:02
URL: http://ninathomson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Malin; Kan lova att min energi inte alltid är på topp ;) Ibland behövs det så små saker för att barnen ska tycka att det ska bli festligt :) Dessutom var sylten nästintill slut så vi körde med hallon till istället, hehe!

Tack för din kommentar :D

/ nina

2008-09-10 @ 09:11:54
Postat av: Ewe

Gott me pannkaka! Ska nog göra det till middag idag. :D Kram

2008-09-10 @ 10:56:16
URL: http://www.frokendalarna.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0