Måndag 15 september

Det var segt att gå upp idag men jag tog mej ändå upp utan att snooza!
Lördagen gick bra men jag var hemskt trött när jag kom hem. Det var uppehåll hela dagen men rejält kallt *brr*
Igår började jag äntligen lägga upp urväxta kläder på Tradera. som jag dragit på det. Men nu fick jag iaf ut ytterkläderna och tänkte fylla på med mer snart...
Provade även skor och vinterkläder på barnen och ganska mycket funkar även i år, skönt!
Ny overall till K är fixad och mössa + stövlar fixar jag till C i veckan. Sen kan vintern komma! Eller nja, den får gärna vänta lite ;)

För Colin var det fullt ös igår, först hade han fotbollsträning och efter ett snabbt stopp hemma för lunch så skulle han iväg på kalas.
Bowlingkalas dessutom! Så nu vill han att vi ska iväg och bowla hela familjen. Jag har inte bowlat sen högstadiet så det kan ju bli spännande ;)

I övrigt bjuder veckan på way to much jobb men det är bara att tag i det. Mycket som skall MÅSTE bli klart nu med nya företaget.







Kommentarer
Postat av: Lena Ottesen

vilken underbar bukett! M

2008-09-15 @ 13:28:04
Postat av: Anonym

Men oj vad du jobbar! Slit inte ut dig bara...



Vad heter du på tradera? :)

2008-09-15 @ 20:24:30
Postat av: minna

oj, det var jag som skrev ovan.

2008-09-15 @ 20:24:55
Postat av: turez

såg att du hade flyttat över hit nu, lite mer personlig blogg detta. Tycker iaf jag att det verkar som... :D



Hoppas att allt går bra med det nya företaget!

2008-09-16 @ 00:51:50
URL: http://turez.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0