Fredag 26 september

Jag har sovit som en stock hela natten men jag är så otroligt otroligt trött!
När allt bråttomjobb änligen var klart igår vid 22 så kom tröttheten och energin idag är obefintlig. Måste ge mej iväg o handla och sen ska jag hämta barnen vid 14.30, hur ska jag orka det?!


Nåja, det jag jobbade med igår var hemsidan till BildKär. Hela vårt tidsschema för igår sprack när mötet på banken tog 2timmar, vilket vi inte hade räknat med. Så till 22 satt jag igår med hemsidan, den behövde ju komma upp igår då vår första annons är i Lidingö Tidning idag.

Jag fick det någolunda klart och det får helt enkelt fyllas på med mera efterhand.


Imorse lämnade jag på dagis vid 9.30. Det var ju dags för årets Nallelopp ochjag ville vara med och plåta. GAH, va söta ungarna var!
Nu har jag kommit hem och bara dog här hörnet på soffan. Trööööött!
Tänkte unna mej att se det nya usa-avsnittet av Greys. Har väntat sedan i maj på nya säsongen! :D

Helgen är LEDIG. L E D I G!
Colin följer med mina föräldrar till landet i helgen och vi andra kommer nog bara ta det lugnt här hemma. Det är ju Lidingöloppet här med tillhörande kaos ;)
Vi tänkte låta barnen vara med i knatteloppet på söndag, blir nog kul. Hoppas det blir fint höstväder då!



Aimee springer!


Dricka efteråt! Kian ville hålla mej  i handen när han spang, så inga bilder blev det då ;)



Vår annons i LT



Kommentarer
Postat av: Li

Lycka till med invigningen!

2008-09-26 @ 17:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0