Sjukis Kian

Inte ska man skriva att barnen är friska! Borde jag väl fatta?!

Hämtade glad Kian på dagis men när vi kom hem så blev han hängigare och hängigare.
Klagade på att han frös fast han var varm. Och jorå, 39 grader visade tempen.
Stackars liten :(
Somnade i vår säng under täcket med rosiga kinder.
Lillgubben. VAB imorron med andra ord, men P's tur.

Nu ska jag redigera lite från dagens plåtningar och sen blir det nog ett nytt avsnitt av Gossip girl.

Tappat lusten att blogga för tillfället. Får se om jag pausar lite eller om lusten kommer åter.
På kommentarerna känns det som jag tappat läsare sen jag flyttade från Wordpress men när jag kollar statistiken är ni fler som läser här än på WP!
Vem vet, imorron kanske jag ändrat mej och skriver massa :) Gonatt!

Kommentarer
Postat av: minnapinna

Jag använder mig av bloggkoll och läser alla dina inlägg, men har blivit lite slö på att kommentera. ska försöka skärpa mig :)



Krya på er!

2008-10-28 @ 20:01:23
URL: http://www.minnapinna.wordpress.com
Postat av: Åsa

Är dålig på att kommentera, men jag kikar in här varje dag. Diggar dina bilder jättemycket, tycker att du fotar otroligt bra.

Vilka envisa förkylningar!

Krya på er!!

2008-10-29 @ 07:50:32
Postat av: Nina & Co

Hej Minna o åsa!

Det är ju alltid roligt med repons i form av kommentarer, men det är ju inte heller det viktigaste. Får se om lusten att blogga kommer åter eller om det blir att skriva för mej själv istället.

Ha det gott! Kram / Nina

2008-10-29 @ 08:35:26
URL: http://ninathomson.blogg.se/
Postat av: Anna-karin

Nä men jag älskar din blogg. Underbart att läsa om er då vi inte hinner träffas så ofta vi vill. Kramizar!!

2008-10-29 @ 11:07:40
Postat av: Caroline

Hoppas han mår bättre idag, lillkillen!!

Jag fotsätter titta in här då o då, för jag hoppas du skriver snart igen ;)



KRAM!

2008-10-29 @ 13:02:59
URL: http://mammanmedstortc.blogg.se/
Postat av: Myzan & Co

hej hopp!

läser ofta men e sååå kass på att lämna spår efter mig förlåt

trist att ni är sjuka. jag har just hämtat mig från en "förkylning" med endast heshet o hosta som höll i sig 2 veckor, e lite rosslig o hostig än. maken däckade i samma sak i söndags. kidsen håller sig friska peppar peppar Wilja hostar en del o så har dom juh en smula snoriga näsor men inget annat än det "gamla vanliga denna årstid".

grattis till nya företaget passar jag på att säga oxå, sent omsider...

sköt om er,

kramar

2008-10-29 @ 23:52:09
URL: http://vfw.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0