Onsdag 1 oktober

Redan oktober! Men jag gillar hösten :D

Idag har det inte varit många minuter över, det finns garanterat att göra- hela tiden!
Jag och Karin var på IKEA och shoppade ramar , tavellister och lite annat smått och gott till kontoret. Sen ilade vi vidare till Crimson för att hämta ut våra monterade bilder. Sen tillbaka till kontoret och börja montera och förbereda inför lördag.
Ytterligare saker måste på plats imorron, det lär bli en lång dag det med.

Fick våra fina foldrar och visitkort som Kjelle tryckt åt oss, sååå fint! Börjar kännas på riktigt nu :D

Eftersom det är kanelbullens dag på lördag när det är invigning så mååååste det ju finnas kanelbullar så det ska bakas järnet här hemma :)

Nu ska jag lägga mej i soffan med mina onda onda fötter och bara vara....

Kommentarer
Postat av: Mia & Tjejjerna

Shit, vad du är driftig! Jag håller tummarna för en riktigt toppen-invigning på lördag. Hade jag bott närmare hade jag definitivt varit där!! Glöm inte att riktigt slappna av emellanåt så du inte går in i väggen :) kram från mig!

2008-10-01 @ 21:52:00
URL: http://mia.kuddkrig.nu
Postat av: Anna-Karin

Duktiga tjejor ni är :-)

Mums med kanelbullar,hojta om vi ska hjälpa till med nåt. Finns bagare i familjen:-)



Kram

2008-10-02 @ 08:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0