Måndag 20 oktober

Jag är FÖRKYLD! Känner mej totalt sänkt. Skallen är tung som bly, är yr, har ont i halsen och har hostat hela natten.
Kom pang från ingenstans! Eller igår på jobbet hade jag ont i skallen hela dagen och kände mej lite smådålig men inte i närheten av hur jag mår idag.
BLÄ!

Jobbar hemifrån idag  men imorron måste jag till jobbet. Så jag hoppas jag mår bättre då.

Lång jobbdag igår och sen åkte vi till Gåshaga för god midda hos mamma & pappa.



Stolt Colin som sparat ihop sin veckopeng för att i helgen 
köpa Star Wars lego.



Kommentarer
Postat av: Anna-karin

Krya på dig!!!!



Fint star wars skepp:-)

Är det star Wars som gäller till 7-årsdagen??



Kram

2008-10-20 @ 10:23:07
Postat av: Ewe

Krya på dej! Kul me lego. :) Kram

2008-10-21 @ 08:57:59
URL: http://www.frokendalarna.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0