Fredag 3 oktober

Ídag var dagis stängt så P var hemma med barnen idag. Men dom följde med mej till jobbet imorse då jag behövde Peters hjälp med ett par saker.
Så nu har vi fixat det sista och imorron bitti åker jag & Karin dit för att blåsa ballonger och lägga upp allt.

Satt upp igår kväll och gjorde klart bildspelet och skrev 30 presentkort. Jag är trött i hela kroppen, så otroligt trött. jag har jobbat mycket förr men såhär intensivt trött som jag är nu har jag nog aldrig varit innan.
Slutspurt imorron och sen pusta ut innan en vecka med fotograferingar börjar.

Kika gärna förbi imorron ni som har möjlighet! :D


 
En liten hjälpreda på vårat stökiga kontor!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0