Fredag 17 oktober

Fredag och jag är ledig! Jobbar iofs på söndag.
Blev en lång dag igår med saker som behövdes redas ut. Avslutade dagen med att plåta en härlig bebis :)

Idag var P med Colin och tog bort stygnen och det såg fint ut.

Duktiga Colin :) Han har blivit så stor, svårt att ta in att han redan går i ettan, snart fyller 7 år och kan så mycket. Igår satt han och läste högt ur Bamse. I början på terminen tyckte han att det var lite knepigt med läsandet men nu har det lossnat och han kan!

Räkna är han en hejare på men det intresset har ju funnits ett tag.
Han kommer hem med nya små räkneböcker varje vecka som han gjort klart. Igår hade dom fått lära sej att trä och sy på symaskin. Colin kom hem med en egensydd kulpåse som han var så stolt över :D


Ikväll sover Aimee och Colin hos mina föräldrar och här hemma ska vi gosa lite extra med vår minsta stjärna.
Imorron hoppas jag det blir härligt höstväder så jag kan ta med kameran ut innan alla härliga höstfärger försvinner.





Kommentarer
Postat av: Ewe

Jonathan läser/skriver oxå massor. Det är så kul. :-D Trevlig helg! Kram

2008-10-17 @ 09:26:10
URL: http://www.frokendalarna.se/
Postat av: Anna-Karin

Ha en skööön helg!!



Kram

2008-10-17 @ 09:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0