Fredag 10 oktober

Äntligen fredag! Jag är ledig i helgen, såå skönt! Imorron inga planer men på söndag är det Klockargårdens dag vilket betyder massa happenings i Colins skola som föräldrarna ska hjälpa till med.

Aimee är hemma med mig idag oxå, hon är pigg som en lärka men har som grädde på moset åkt på ögoninflammation.
Så jag jobbar hemifrån och Aimee ser Barbie & Diamantslottet för hundrasjuttiofjärde gången ;) Lycka när hon fick den av Sarah häromdagen.


Kian somnade i trappen igår när jag låste upp dörren.
SÅ trött var han. Vaknade inte ens när jag klädde av honom skor och ytterkläder.



Kommentarer
Postat av: Lena Ottesen

Otroligt, ,lilla gubben, så trött han måste varit!M

2008-10-10 @ 10:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0