Torsdag 13 november

Torsdag!
Jag ska in till stan för några ärenden på förmiddan och sen blir det att jobba hemifrån ett par timmar innan barnen ska hämtas.

Imorron skall jag och Karin gå på fotomässan, ska bli kul och förhoppningsvis inspirerande! :)


Annars har veckan rullat på. Har bokat massa fotograferingar och nästa vecka blir nog tuffast hittills.
Colin hade åkt skridskor med skolan igår, första gången för denna termin och nu får vi nog se till att komma iväg till isen hela familjen framöver. Måste bara se till att slipa Aimee's skidskor först, funderar på om Kian oxå skulle få prova?
Aimee var i Bolibompastudion med dagis i tisdags och hälsade på, det var nog veckans höjdpunkt för henne :)

Nä, nu dax att fixa mej klar så jag kan åka in till stan!


Söta killar på landet i helgen.


Kommentarer
Postat av: Ulle

Fotomässan låter roligt! :)



Härliga höstbilder! Kram

2008-11-13 @ 09:41:43
URL: http://lillaunika.blogg.se/
Postat av: lena

underbara barnbarn jag har. kramar mormor

2008-11-14 @ 03:33:10
URL: http://www.addnode.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0