Tisdag 18 november

Stanna tiden! Jag hinner INTE med!
Snart är ju för tusan november slut, hur gick det till? Var det inte nyss sommar?

Galen jobbdag idag, massor som måste hinnas + många plåtningar.
Och imorron är vi borta hela dan på företagsfotografering så det är massor som helt enkelt måste bli klart idag.

Hämtade bara ett barn igår, kändes lite tomt ;) Colin blev hämtad av en kompis och Aimee följde med Nils hem.
Jag och Kian gick hem, tände ljus och började fixa midda och hade det mysigt.
Mamma & pappa kom förbi på kvällskvisten och alla barn blev glada :D
Fina presenter hade dom med oxå, tack!

Nu måste jag fortsätta jobba!



Igår kväll när jag in för att titta till Kian så låg han på golvet och sov!


Kommentarer
Postat av: Ewe

Lillgos!

2008-11-20 @ 13:27:39
URL: http://www.frokendalarna.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0