Måndag...

Helgen förbi. Och snön är kvar. Det vräker ner ännu mer snö här just nu, blåsigt är det oxå.


I helgen var vi på kalas och barnen hade jättekul :) Tack Sarah!
Efter kalaset tog P bussen med barnen ( vi har inte vinterdäck på bilen ännu!!!!) ner till centrum och bion.
Dom såg Madagaskar 2 och det var biopremiär för Kian! Det hade gått jättebra men han höll visst på att somna på slutet.

Medans P & barnen var på bio tog jag tag i köket och målningen.
Hann dock inte klart för färgen tog slut och järnaffären hade vi det laget redan stängt. OCh har man inte vinterdäck på bilen kommer man ju inte så långt heller ;)


Igår hade jag jobbsöndag med ett par plåtningar.
P hade varit ute med barnen i snön i några timmar så dom var nöjda o glada :)


Allt hade varit frid o fröjd om jag inte hade åkt på nåt som jag antar är magsjuka inatt.
MYCKET olägligt såklart för vi har massa jobb denna vecka, men jag mår mycket bättre nu än inatt. Har inte spytt på flera timmar men vågar inte äta nåt...
BLÄ för magsjuka! Håll gärna en tumme för att resten av familjen klarar sej!




Gosig liten sovandes Kian i fredagskväll



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0