Måndag- igen!

Jösses vad trött jag varit idag! Sov inte bra inatt och det var segt att komma upp imorse.

Var på trevlig tjejmidda hos Anna-Karin i lördags och det blev nog lite för sent för mig för jag var SÅ trött igår. Och då fick jag ändå lång sovmorron.


Barnen var i extas igår när första snön kom. Stora stora flingor men som tyvärr smälte bort direkt. Hoppas för barnens skull att denna vinter bjuder på lite mer snö än den förra.

Igår eftermidda åkte Peter med barnen till simhallen, då blir han poppis ;) För barnen älskar verkligen att vara där.
Tror minsann det är 3 små fiskar vi fått! Medans de andra var i simhallen plåtade jag i studion och jobbade undan lite som inte hunnits med förra veckan.
Vi åkte hem tillsammans och var så lata att vi köpte med oss midda hem från Presto. Skönt att slippa laga mat ibland.

Pratade med mamma o pappa på Skype, dom kommer hem idag och barnen längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0