Måndag 29 december

Dagarna rullar på i raskt tempo och med alla barnen hemma är det såklart fullt ös hela tiden :)
Vi kom hem i fredags och har bla hunnit med IKEA och besöka familjen Jernström. Det sistnämnda var jättetrevligt och barnen hade så roligt så :)




Det var otroligt stjärnklart ute på landet i jul. Vi stod ute länge och bara tittade, så vackert!
I stan ser man aldrig så mycket stjärnor även om det är klart.
Försökte plåta stjänhimmlen men bättre änsåhär blir det inte, men visst är de MÅNGA!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har flera gånger tänkt skriva att jag tycker att du är en super duktig fotograf, vilka bilder! Synd bara att du verkar på "fel" sida ;)

2008-12-29 @ 22:55:59
Postat av: Catten

Vackert! :) Gott slut!

2008-12-29 @ 23:03:17
URL: http://cattens.wordpress.com
Postat av: Sanna m S,B & J

Läckert. Kom hem från Småland igår, där vi också spanade in stjärnor. Fotade också en massa frost som synes i bloggen, men stjärnorna försökte jag inte med...:-)



kram,

Sanna

2008-12-30 @ 12:33:22
URL: http://bonadeastillvaro.blogspot.com
Postat av: Madde (aff)

Vad plumt det blev :-( Vad jag menade var att jag bor I Göteborg och du har din verksamhet i Stockholm så det blir lite omständigt att anlita dig som fotograf. Som sagt, tycker du tar helt suveräna bilder!

2008-12-30 @ 21:05:29
Postat av: Busmamman

Härlig bild! Som vanligt :)

Gott nytt år Nina!

2008-12-31 @ 11:33:18
URL: http://busmamman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0